DET SVIDER SÅ IN I H*LVETE ATT GÖRA DET HÄR!!!!!!!!!!!!

DET GÖR ONT! Jag vill verkligen inte. Som att dra bort ett plåster, man ska göra det fort så är det över sen. Men tusan, jag kan inte, ska dra ut på det någon dag till.

Jag har ju sagt det förr och jag säger det igen, bloggen ska bort. Alla inläggen och bilder och ALLT är sparat i en mapp på skrivbordet. Hela bloggen finns alltså kvar, kan vara kul att skriva ut sen och spara till både mig och Erik, och sen självklart till Max också, då kan han ju läsa om sitt första år (ungefär iaf) i livet, om vad vi gjorde och hur han var till sättet och hur galna vi är i honom. Sen kan han sitta och skratta åt allt omodernt, typ våran bil, eller filmer vi såg på bio, hur GAMLA de kommer att vara osv..

Varför ska då bloggen som jag älskar så mycket bort???
Bra fråga! Jag vill börja om på ny kula, med ALLT vad det innebär. Vet inte om jag kommer att starta upp en ny blogg, jag tror det, för jag tycker om att blogga, jag bloggar för mig egen skull, för att få skriva av mig om ALLT, jag vet ju iof inte hur mycket tid jag kommer att ha över till det med jobb, träning, dagis, vardagsrutiner, bröllopsplanering och allt som försigår i mitt liv. Men jag kommer väl att göra ett försök.
Den nya bloggen kommer att ha andra läsare, får se hur "hemlig" jag gör den, som sagt, bloggen är till för mig och för att ventilera. Till för människor i mitt liv.
Jag vill tillexempel inte att några från mammas släkt ska kunna gå in och läsa i min blogg. Nu verkar det ju som om alla kan adressen, vet ju förstås inte om de är inne och läser och snokar nånting, men det känns ändå inte bra att dom KAN gå in hit om dom vill. Jag vill inte att dom ska kunna läsa sig till mitt liv. Dom har smutskastat mig till nån jävla "mördare", som önskar livet ur folk hit och dit. En "sjuk person" som vill alla människor illa. Nåt slags monster utan känslor som ska TA skit men inte ge tillbaka. En person som "hatar allt och alla" och som önskar att folk ska bli föräldralösa.  HELT taget ur luften. Ihopfantiserat. Och på helt fel grunder. Jag är inte sån och dom som känner mig vet det och dom som tror att jag är sån, dom vill jag absolut inte ha med varken Max mig eller Erik att göra.
Alla har rätt att bli förbannade och då hoppar det en och annan groda, man KAN om man vill göra en höna utav en fjäder, eller så KAN man, ja om man vill då då, konfrontera och få ett svar, man behöver inte starta någon häxjakt. Vuxna människor, tänka sig va.. jaja. HUR SOM, jag vill iaf inte att dom ska kunna ta sig in här och snoka runt.

Men bloggen får ligga kvar uppe nån dag till, jag avslutar den när jag är redo, vips n dag så kommer den att vara försvunnen. Ja, som att dra av ett plåster, jag måste bara "ta farväl" en stund först..


Så med det sagt så säger jag väl Hejdå bloggen!!! Vi ses på en annan adress!


PS. Alla söta, snälla som följt min blogg (jag vet att ni är några stycken) och som vill ha min nya bloggadress, skriv till mig på FB eller maila mig, eller msn:a!!!


Kommentarer
Postat av: linda

hej, först tack för dom värmande orden!!!



trist att din blogg försvinner!

du kan inte lösenordsskydda den då?

kram!

2010-01-19 @ 15:46:49
URL: http://mammasalsklingar.blogg.se/
Postat av: Linda

Men vad trist! Hade ju sett fram emot att få följa bröllopsplanering och bröllop blandat med allt annjat. Gillar ditt sätt o skriva o är det ok med dig vill jag gärna ha den nya adressen då det är aktuellt.



Ha det så bra!

2010-01-19 @ 20:40:37
URL: http://eldgtisen.blogspot.com
Postat av: Sofia

Vad tråkigt att du slutar blogga. Du får höra av dig om du startat en ny blogg och vill ha en till läsare ;)

2010-01-20 @ 18:45:37
URL: http://sofiawillhard.blogg.se/
Postat av: Kim o Leo

2010-02-02 @ 16:23:10
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/
Postat av: Kim o Leo

Klart du inte ska sluta skriva.. Jag drömde inatt om att du har en ny blogg så jag tar för givet att det är sant och att du nu kommer ge min nya adressen ;)

2010-02-02 @ 16:24:00
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej,

hittade din blogg då jag sökte på förlossningadepression. Det är så att min syster är helt nere, försöker få kontakt med andra i som varit i samma situation som kan stöda. Det är inte det lättaste att hitta... du kan maila mej om du vill, vill inte skriva så mycket här. Kram!!

2010-07-24 @ 12:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback