Krasslig

Inte helt kul att vara hemma själv med en busig bebis när man är dålig. Jag har ont i halsen och snorar. Tydligen så snarkar jag som en galning också. Max har vaknat ungefär 100 gånger inatt och varit jättejobbig. Och somnade jättesent igår gjorde han också, men bara för att ÄNDÅ vakna alldeles för tidigt imorse. Vi kan ju säga såhär: Jag HAR varit vaken ett ganska bra tag och nu är klockan snart 9:30..

Nu blir han grinig för att han inte får min Naturdiet, för allt som dricks ur sugrör är ju gott, eller inte. Unge! tur att han är så söt! Annars vet jag inte vad man hade gjort!

Ska anamma Tupler-metoden igen då jag faktiskt tyckte att det fungerade. Men inte idag, idag är jag sjuk och tycker synd om mig själv!

Kommentarer
Postat av: Kim o Leo

Tupler?

2009-09-14 @ 18:18:51
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback