Kan du inte..?

Träning idag! Gick riktigt bra, taggad till 1000, Erik var också duktig och åkte rollerblades med Max i barnvagnen! Max gillar farten! :)
Vi har haft kräftskiva ikväll, jag och Erik, jag skalade till och med några kräftor själv! Kräftskivan var slut innan kräftorna var slut, långtråkigt, men gott!

Erik vill att jag ska skriva någonting om honom, han satt nyss och tjatade om det. Nu ligger han tyst i soffan och fläker ut sig. Han ser trött ut :) Lilla familjeförsörjaren.

Jag ska skriva något om dig nu älskling!
Jag älskar dig! Tack för att du alltid finns här för mig! Det ska bli så härligt nästa sommar när vi gifter oss och jag får heta samma efternamn som dig och våran söta son! Johanna Krig, det låter inte illa det!

(jag skulle kunna skriva mycket mer, men då får jag sitta hela kvällen, det vill jag inte, jag vill mysa i soffan också!)

Kommentarer
Postat av: Kim o Leo

Meeh varför skriver du aldrig om OSS för :( Leo känner sig åtsidiosatt som faktiskt lärde max att somna själv ;)

2009-09-02 @ 20:50:52
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/
Postat av: Kim o Leo

Heeelt själv dessutom :D

2009-09-02 @ 20:51:09
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback