FYND!!!!

Idag har jag fyndat :-D Klädbytardag i Gubbängens skola med V! Massor av folk men jag lyckades knipa åt mig några guldklimpar! Bland annat en brun PoP windstopperfleece stlk 80, den såg så gott som ny ut och den betalade jag 100 pix för, sen ett par alldeles sprillans vintervantar från PoP dem också, 10 spänn kostade dem. En tröja från Lindex (ja till Max också), stod och fingrade på en sån igår men köpte den inte, men idag gjorde jag det, 15 kr! Sen blev det gummistövlar med döskallar på, fodrade, 35 spänn och igår kom regnstället som jag ropat hem på Tradera, det är använt nångång och kostar 550kr nytt, jag köpte det för 125 spänn (ocskå PoP) så ja, jag har fyndat!

Sen blev det Gröna Villan en sväng, men jag har konstaterat att kärringen som äger skiten är sjuk dryg och otrevlig och tar överpriser på en mängd grejer..
Sen blev det IKEA, ja en lördag och LÖNING, VAD tänkte vi med? Våra shoppinghjärnor såklart! Men det var ganska lugnt ändå, dvs vi överlevde och jag hade lust att preja ner alla med min vagn, men det gjorde jag inte, för jag vill inte skita ner den ;)

Wiiiie

Kommentarer
Postat av: Denise

sv: Tips kommer hela tiden och jag gillar det bara :) kan inte bli för mkt! Nej, jag har inga förväntningar, kan inte ens tänka på hur det kommer att vara. Har ingen aning om hur det är så varför ens tänka ? :) Min förlossning blir som den blir helt enkelt. Tack så mkt för tipset ändå :)

2009-09-26 @ 21:26:16
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback