BVC-besöket

Gick bra! Max ligger en kurva under på både vikt och längd och vi ska försöka få i honom lite extrafett. 9330 g och 75 cm lång! Vaccinationen fick jag vänta med till onsdag om jag ville eftersom lillfisen är lite förkyld och sover så oroligt på nätterna nu som det är, så då väntar jag ju såklart. 
Bvc-Anna frågade om hans "färdigheter" och jag kunde ju stolt meddela att han faktiskt går ett par meter helt själv, härmar allt vi gör, och "pratar" oavbrutet också drog han av en riktig flirt-blinkning innan vi gick till nästa rum för läkarundersökningen. Starka ben, fin rygg, bra ljud från hjärta och lungor. Hej hopp!

Efteråt gick jag till ICA och handlade turkisk yoghurt som faktiskt innehåller hela 10% fett för att göda upp Max med, så nu har jag blandat turkyoghurten med lite jordgubbssylt, vaniljsocker och lite vanligt socker :) MUMS! :) Ja fy mig, socker ska ju barn inte ha(!) Jo mitt barn ska det :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback