VARNING LÖVHALKA!

Jag och Erik har lämnar Max hos svärföräldrarna idag, han ska sova där över natten så vi får lite alonetime, mjaaaaau!
Efter att vi lämnat lillskrutten så bestämmer vi oss för att gå och unna oss en lite onyttigare middag och passar på att besöka en kinakrog där, för övrigt märstas bästa (vi känner han som äger stället!) Men det hör inte till saken!

Efteråt har det börjat regna och vi klapprar med snabba steg till pendeltåget. Ett yngre par kommer gåendes mot oss. Ja men vad händer då, jodå det kommer det LÖV, mitt på vägen där jag går. Där ligger det väl utplacerat av någon som vill mig illa (helt säkert) hehe, och vad gör jag?! innan jag ens hinner blinka så dundrar jag ner i backen och sitter i en ställning som ser ut som en misslyckad spagat. AOTCH! Pisamt men framförallt smärtsamt! fan för mig, jag och Erik klapprar vidare och skrattar åt mig och min klumpighet. På tåget synar jag skadan, byxorna är hela, men knät blöder lite och gör förbannat ont, kommer att ha ett stort blåmärke där.

Jaja, nu får vi se vad kvällen har att erbjuda. En sak är säkert, jag ska se Greys, säsong 06 och avsnitt 03! Wehoo!

Kommentarer
Postat av: Jessica

kikar in, såg din adress på FL

2009-10-05 @ 10:07:36
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Postat av: Linn

HAHA sorry :D

2009-10-06 @ 14:48:44
URL: http://krammissbrukarens.blogg.se/
Postat av: Liisaa

Jaaa, det är jobbigt det där med halka alltså. :(

2009-10-12 @ 17:49:44
URL: http://rodbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback