Morgonpromenad och PMS

Trots att natten och kvällen innan var dålig tog jag mig ut och gick imorse, ( Max somnade inte förrän 11 igår och har vaknat 2 ggr inatt och bökat värre än ett tryffelsvin) 35 minuters promenix blev det och därefter var vi i parken och lekte. Känns bra. Har dock något som ligger och gnager.
Men det är nog mycket pga min PMS som jag känner som jag gör.. knepigt att vara tjej ibland. Suck. Hormoner hormoner. Erik får ta mycket under den här perioden. Önskar att det fanns botemedel mot PMS.. men men.. fler än jag som lider kanske?


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja då såg du oss kanske, i var där hela familjen o sprang runt som yra hönor.:)



PMS har jag lyckats undgå att få. skönt. tack o lov. Verkar inte roligt varken för en själv eller för omgivningen när den väl slår till.



2009-10-05 @ 15:38:50
URL: http://eldgrisen.blogspot.com
Postat av: Linn

Jag käkade lite jättenattljusolja-kapslar pga min hud. Den är för hormonell balans egentligen.. Hjälper många. Tyvärr inte mig, för mig blev det tvärtom tände till på minsta lilla... hehe

2009-10-06 @ 14:51:44
URL: http://krammissbrukarens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback