KOLLEKTIV BESTRAFFNING

Det är ett tjusigt ord. Inte så fint som det låter direkt. Ganska elakt. Jävligt elakt rentav. Jag hoppas att någon läser detta och tar åt sig. För jag vet att om EN enda person gör det så kommer det att spridas snabbare än böldpest mellan alla de inblandade, och kommer säkerligen att bli ett stort samtalsämne på den där tillställningen ute på landet.

Det EN person säger kan man inte direkt koppla samman med hela dennes familj. Det är EN persons åsikt. Det är inte bara fel utan ganska elakt som sagt.. omoget kanske också är ett adjektiv som passar bra in? Vad vet jag, jag är ju bara en psykopat.
Sen den här jävla dubbelmoralen, herregud, jag fattar det inte, ena gången så har man "hållits hel och ren" av EN person och denna har också sett till att tagit hand om hela våran familj, en annan påstår att jag inte ens känner denna personen som praktiskt taget sägs ha uppfostrat och nästan fött mig. Hur fan ska ni ha det?
Alla dessa hoppen, påståendena, anklagelserna, påhoppen, elakheterna och osanningarna (lögnerna) säger mig en enda sak: att ni inte har aning om ett enda jävla skit.. ja vänta en sak till tyder det på..ointelligens, ni kan väl fan prata ihop er så att ni har samma saga att dra för den som är intresserad!

Men vad vet jag. Kanske borde hela familjer fängslas också.. om tillexempel ett av barnen i en 4-barnsfamilj mördar en annan människa, då kanske man borde bura in föräldrarna och alla syskonen också? Det är vad kollektiv bestraffning går ut på, samma som nu utövas, det är något som är förlegat och som inte användts på riktigt sen hitlers tid.

Jag skiter i ER alla. Jag har inget till övers för någon av er just i denna stund. För mig är ni inte ens vatten värda. Mitt blod är min familj och inga andra. JAG skiter i er. Men jag kan inte tala för någon annan än mig själv, vilket jag inte har gjort någon gång.
Stört. För att citera en person med dåligt ordförråd, STÖRT och SJUKT. Ja hon kunde TVÅ ord, dutti flicka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback