Back on track!

Min lilla dipp verkar vara förbi. Satte sina spår och det märks att jag har på tok för mycket att ordna och tänka på just nu:

-Vårat eventuella lägenhetsbyte med alla papper som ska in för godkännande
-Bröllopet och resa som ska bokas och planeras upp
-Söka jobb eftersom Max snart börjar på dagis
-Plugga naturkunskap B på halvtid, 4 av 10 veckor kvar med prov, labbrapporter och uppsatser som ska in
-Träna, träna och träna för att nå mitt mål, tränar MINST 3 dagar/vecka för tillfället, oftast fler

Samtidigt som jag har allt detta som pågår så ska jag ta hand om Max och vara en bra mamma med allt vad det innebär; playdates, parkbesök näst intill varje dag med utomhuslek SAMTIDIGT som jag själv ska försöka ha ett socialt, roligt liv OCH försöka hålla hemmet någorlunda cleant.

MEN som sagt, jag är någorlunda back on track och får väl försöka ta en sak i taget, finns inte så mycket mer jag kan göra.

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: jannike

Låter som du har mycket att göra, roligast måste ju vara att planera bröllopet, hihi. Vi ska också gifta oss men nått datum har vi inte satt än då vi tänkte kanske om 2-3 år, men vi har pratat om att ta tag i det innan.Nelly hade en trots ålder mellan 12-14 månader, nu är hon som en ängel igen=) Så skönt, sover max bra då? Nelly är helt otrolig med rutinerna, sköter det toppen bra sen hon var 3 månader gammal, peppar peppar=) Nelly ska inte börja dagis förrens hon blir 2 år, så hösten 2010 så hon börja, här i Italien är det mest normal ålder att skola in barnen. Bara i sverige som det är vid 1 års ålder. Jag söker inte jobb än men jag har tänkt att söka till våren! Får man fråga hur mycket du gått ner och hur mycket du väger? Har själv några kg att gå ner och tränar nästan varje dag! Kram jannike

2009-11-26 @ 14:52:09
URL: http://nellydiana.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback