Soveri och japankäk

Duktig dag idag. Iallafall den sista delen. Lillsyrran sov här och passade Max här i vardagsrummet åt mig mellan klockan 9-11 så jag fick sova lite. Det var SÅÅÅ skönt! TACK SYSTER! Sen gick jag ut och gick med Malin! Ner till centrum och runt våran vanliga runda! Sen satt vi i parken på gården och snckade skit och käkade jordgubbar medans hennes sötnosar lekte!
Sen bjöd jag brorsan och hans familj på min egengjorda yakiniku! Det var smaskigt! Jag kan nästan kalla mig för japan. Jag ska iaf göra om designen här på bloggen tror jag.. inget märkvärdigt, kanske bara ändrar nån grej, jag får se.



Kommentarer
Postat av: Anna Maria

Varsegod^^ Det var bara kul att passa honom den korta tiden! xD Och han är ju så gullig!:)<3

2009-05-13 @ 10:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback