Lokalvårdare?

Kanske det är Max blivande yrke? Han har älgat efter mig hela dammsugningen, med en något bekymmrad (eller var det nyfiken) min.. Han rör den inte sålänge den är på, men han ska vara nära, men lite rädd är han nog allt.. När jag skulle dra förbi dammsugaren bakom honom så ställde han sit upp mot hyllan och tröck sig mot den, samtidigt som han kollade bak på dammsugaren så den inte hittade på något hyss bakom ryggen på honom. När faran var över så satte han sig mer och smög vidare efter oss..

Sötmås..




Kommentarer
Postat av: Sambon

Irriterande att man ska behöva missa sånt!! GAH! Dock så kan jag verkligen föreställa mig blicken och hur han faktiskt står i hallen intryckt mot hallmöbeln stirrandes på dammsugaren ;D Love you min söta lilla karlsson på taket ;D oh Tant Iris också! :D

2009-05-05 @ 08:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback