Brazilian hot wax

Det måste göras. Gjorde en för två år sen. Visst det gjorde ont, riktigt jävla ont. Och det kändes liiite pinsamt att stå på alla fyra och puta med rumpan medans en främling penslar på vax mellan skinkorna och drar bort hår. Ännu mer genant att ligga och sära på benen och få hett vax på ställe där det aldrig varit sånna grejer förr, på ställen jag inte ens visste att jag hade hår(!) men resultatet! Erik var gaaanska glad när jag kom hem därifrån. Det sista hon som vaxade mig sa till mig på sin knaggliga svenska var "du ser ut precis som en bebis nu"
Resultatet var iaf GRYMT! Inget hår alls från naveln och ner till knäna! Sen tog det lång tid innan det växte tillbaka. SÅ det ska jag definitift göra om! Rekommenderas starkt. Kanske inte är något för den som är blyg dock!


Kommentarer
Postat av: Mia

nu blottar du ditt underliv:P



2009-05-11 @ 17:29:21
URL: http://egal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback