Armsvett?

Frihet i en liten ask! hehe! Alltså, enda sen jag fick barn så har jag svettats som en gris i sahara.. så jävla äckligt och ofräsht! Så nu bestämde jag mig för att testa Absolut Torr som man köper på apoteket! Och vet ni vad? Det funkar faktiskt! Man duttar i armhålorna innan man går och lägger sig, dagen efter är man svettfri, och 6 dagar till efter det, så man behöver alltså bara kleta på det en gång i veckan! GRYMT!
Så till alla svettbollar där ute vill jag bara säga: KÖP KÖP KÖP!! för 54 spänn så kan du också bli absolut torr!



Kommentarer
Postat av: Anna Maria

Hahhaa! Shit då måste "SVETTLANA" själv köpa!=D

2009-05-21 @ 17:37:07
Postat av: Mia

jaa.. jag vet att detta fungerar! det är ett mirakel.. nivea sport och allt sånt.. släng er i väggen =)

2009-05-21 @ 19:15:43
URL: http://egal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback