Tavelmålning och skärholmen

Idag har jag varit i skärholmen! Med SARA! :) handlade lite grejer från panduro som jag ska använda när jag gör Max doptårtor, handlade även acrylfäger och canvasdukar! en stor duk som  var på 1x1 meter! 
Ikväll påbörjade jag en tavla! den är inspirerad av Lisa Rinnevuos coola tavlor. Får se om den blir fin, kan lägga upp bild när den är klar. Vet ännu inte vad jag ska måla på min stora duk, den tavlan ska hänga ovanför soffan i vardagsrummet så man måste ju måla nåt fint... prestationsångest redan nu!!! HUUU!
Imorgon ska jag röja upp lite här hemma och få bort det sista. SEN efter det så SKA jag ta kort och lägga upp här så ni får se våran lya! tog bilder när vi höll på att flytta i den gamla lägenheten också, så dom måste läggas upp!
Jag måste bara installera Photoshop på min nya lilla söta data så jag kan förminska bilderna och så!

Nej nu ska jag knoppa! öhonen trollar igen!








Kommentarer
Postat av: malinsmix

Lust att komma o hälsa på ngn dag nästa vecka?

hade varit skoj!

2009-03-04 @ 21:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback