Sex med en radiostyrd bil

ALLA SOM TILLHÖR MIN FAMILJ KAN SLUTA LÄSA NU(!) FÖR NU BLIR DET FAMILJ OCH BARNFÖRBJUDET!

Haha! Igår kväll så hade vi ju besök här, varav en av besökarna sov kvar, min sambos kompis. Klockan börjar bli sent och vi sitter och spelar Ps3. Men efter en stund så går jag och sambon och lägger oss. Sambons kompis likaså. Han sover på våran soffa ute i vardagsrummet.
Direkt när jag och sambon gått och lagt oss så hettar det till i sovrummet trots den sena timmen (klcokan var ca 03) När vi rumlar runt som bäst så drar vi fram min älsklingsdildo. När jag sätter på den så säger jag till Erik "fan vad den låter", "äääh" säger Erik och vi fortsätter sexandet.
Ju mer jag skruvar upp vibratorn på dildohelvetet desto mer låter den, men inte fan tänker jag på det, jag har det ju skönt!
Så dan efter när Erik kliver upp med Max på morgonen och hans kompis vaknar så har dom en konversation som löåter ungefär såhär:

kompisen: fan, det var nått som brummade inatt när jag skulle sova.. så jag stängde balkongdörren, men det brummade fortfarande!!! lät som det kom ifrån badrummet, men sen kom jag på att det kanske var eran granne som körde runt med en radiostyrd bil!

Erik: Eh, ja, det var det säkert.. (Erik tänker eg: "radiostyrd bil mitt i natten är ju något som de flesta sysslesätter sig med")


Lite komiskt är det ju..  vem fan assoscierar ett dovt brummande ljud mitt i natten med en radiostyrd bil??








Kommentarer
Postat av: F

vilken är favoriten då? bild ;)

2009-03-18 @ 09:40:47
URL: http://dagligdags.blogg.se/
Postat av: Kim o Leo

Hahahaha, stackars den som tar min plats här på jobbet när jag slutar... Satte mitt morgon té i halsen och garvade så mycket att det sprutade ut över hela bordet och datorn =P

Du är ju bara för skön (K)

2009-03-26 @ 13:37:40
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback