PUST!

Första träningspasset är nu officiellt avklarat! Svetten stänkte, jag flåsade som en gnu i Saharaöknen MEN jag överlevde (fy vad dramatiskt det blev) 5 minuter trappmaskin och 30 minuter på en såndär orbitrekliknande sak! 500 kcal fattigare sitter jag här framför min lilla söta dator, nyduschad och frääääääsch som bara den!
Skönt som tusan är att dom har två tvapparater uppe på väggen i motionsdelen av gymmet. Det är ju bra.. så vi fetknoppar kan stå och titta på medans det bakas och lagas god mat på tvn medans vi står och svettas som svin. Dom hade tv4 på idag, det var "halv 8 hos mig",,, dom friterade nåt som såg gott ut.. mmmmh! jag friterade igår, min sista fettodag.. jag friterade scampi och sen bananer.. bananerna käkade jag m glass o sirap,,mmmmmmh! smakade som på kinarestaurang,,, mmmmhh.. skulle jag ramla och slå mig så skulle det inte komma blod ur mig, det skulle komma frityrolja.. vilken gris man är, sitta här och tänka på mat när man precis har tränat!! USCH OCH FY!
nej nu ska jag gå och sodastreama lite H2o.. för det är det enda jag får ta nu såhär på kvällskvisten :(

Jaja,,, mitt mål iaf.. MINUS 30 KILO! Men går jag ner 25 så kommer jag att vara nöjd med det också!!! Hej och hå!








Kommentarer
Postat av: F

jag rasade 15 kilo tack vare GI

2009-03-09 @ 21:12:44
URL: http://dagligdags.blogg.se/
Postat av: Anna Maria

Skitbra att du börjat gymma, vi ska ju gå ner lika mkt! 30 kilo!

Runt där iallafall ^^

Nu måste vi kämpa syrran! =)<3<3

2009-03-09 @ 23:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback