Myskväll och en het granne

Sitter här i mitt vardagsrum, brorsan är här, och sambons kompis, och min kompis S :) sitter o snackar skit. Jag och S har stått på balkongen och tittat på min nya heta granne.. mmmmh, det lilla jag såg tyckte jag om. S hävdar att hon såg honom sist hon var här, och då hade han minsann BAR ÖVERKROPP och jeans på sig.. detta såg hon TROTS avsaknaden av sina glasögon.. hmm.. jaja hur som, han ser het ut.. man ser rakt in i hans vardagsrum.. tyvärr så såg vi en tjej i hans soffa, tar lite bort det "roliga" lixom... men men...

Imorgon ska vi ut på galej, schlagergalej. Vart får vi se. Lite salongsberusning på den här helgen och den är total!

Puss o snusk!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback