Luggad

Vaknar av att Max gnäller, ger välling, han somnar om, jag trycker in ögonpropparna så långt det går. Han vaknar efter en stund igen. Erik är också vaken. Vi lägger honom i sängen hos oss, och myser. Med det så menas det att Max busar runt och sliter av min lugg i omgångar och ger oss dregliga pussar.
Till mitt stora förtret så märker jag att jag har ont i halsen. Inte så mysigt. Blä! Trött och jävlig är jag också, men jag ska inte klaga, för en morgon för två veckor sen sov jag faktiskt till klockan 12..

Idag ska vi på födelsedagskalas, hos Eriks syrra, i Märsta. Har inte varit i Märsta sen vi flyttade.. den 27:e februari med andra ord. Så det ska bli lite kul :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback