Flyttkaoset börjar att lätta

Ja nu börjar vi bli klara här hemma, vi har lite småfix kvar att greja med, sen är allt klart! sköööönt! Var någon som hade skrivit en kommentar och undrat vart vi hade flyttat, vi har flyttat till Huddinge. Till en nybyggd lägenhet, superfin!
Det kommer blider på nya lyan när det är HEEELT klart, inte innan ;) hihi, men fint har vi redan iaf.
Köpt ny data har jag också, en alldeles egen liten bloggdator. Har varit förälskad i den här datan sen i julas, det är en HP mini! såååå söööt! den liten och fin och helt perfekt!

Erik har också köpt en ny data, en lite större bärbar än min :) hehe!
Jag bloggar vidare imorrn!







Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt att ni börjar komma i ordning! =)

Johanna...glöm inte att beställa hem Vaxpudret som jag skrev om i min blogg ;) Its super!

2009-03-01 @ 22:21:49
URL: http://blondinlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback