Dygnet behöver fler timmar och veckan behöver fler helgdagar! Mer fritid åt folket!

Jag har en massa avsnitt av DHW som praktiskt taget bara ligger och väntar på att bli sedda.. varje dag tänker jag "ikväll ska jag minsann streckglo på ALLA avsnitten".
Gör jag det då? Nej självklart inte. Alla jävla måsten slukar min kvällstid som om den var en mjukglass med nougatsås en varm sommardag.. suck!
Jag vill se! Jag orkar bara inte. Och boken som jag läser har jag somnat ifrån två kvällar/nätter i rad, ja det var ju jävla kul.
Jag hinner verkligen inte med allt som jag vill göra på en kväll.. jag vill ju självklart vara med Max, jag vill spendera tid med Erik, jag vill träna, jag vill ta en lång och skön dusch, jag vill prata i telefonen, jag vill se på Tv om det är nått kul program, jag vill se mina serier tex DHW, jag vill måla tavlor, jag vill blogga, jag vill läsa min bok, jag vill en massa saker, men inte fan hinner jag allt heller?! I så fall skulle jag bara ha tid att göra varje sak i ungefär 10 minuter.. om ens det..
Nä, mer helg åt folket!!! Skulle ett parti lova att de tex skulle göra fredag till en helgdag så skulle jag för första gången i mitt liv rösta på det partiet för att jag verkligen VILLE att dom skulle vinna valet. Jag och 9 miljoner andra svenskar ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback