cpkärring

Var och handlade härom kvällen på City Gross. Jag och Erik ställer oss i kön. Vi står först. Då säger kassörskan att hon stänger och att vi får flytta över oss till kassan brevid, Okej fine, vi ställer oss och emellan oss så hamnar det en jäva cp-hora. Då säger jag snällt att "ja vi skulle flytta över från den andra kassan, så vi står först", "Ja men jag stod faktiskt här först" säger hon då! WHAT? Bara för att JAG håller i varorna så tyckte hon inte att Den räknades att Erik står före?! Hon trängde sig ju HELT klart. Blev så jävla arg att jag började svära (hyffsat tyst) varpå den jävla fittan vänder sig om och säger "Om du har något att säga så kan du s'äga det högt", "DUM I  HUVET" säger jag då högt och tydligt.
Hon granskar mig upp och ner som för att hitta nåt att säga.  Men sa inget! Tur för henne. BWAAH! vad jag lät farlig nu!
Nej men allvarligt, jag brukar inte få lust att slå ner folk, men den där subban fick jag helt klart lust att slå ner. Jag gick tillochmed och hoppades att hon skulle krocka på vägen hem, sen kom jag på mig själv att det var lite väl magstarkt, bara för att hon trängde sig i matkön liksom ;)

JAG BLEV SÅÅÅÅÅÅÅÅ ARG!

Kommentarer
Postat av: Kim o Leo

haha helt rätt

2009-06-15 @ 14:47:39
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/
Postat av: Sambon

Nu är vi där igen! Det börjar bli sorgligt med alla dessa bevis om att mina spekulationer börjar bli sann fakta. Men återigen så är det med lite sorg i hjärtat att säga att det var en invandrare, när ska respekt för andra medmännsikor ingå i uppfostran? Tycker det är tråkigt att den kommer så sent in mot tonåren om inte senare tyvärr, då man börjar få lite självkänsla och insikt om hur det faktiskt funkar här i livet. Nej så bättring bätting =) Men kultur är spännande och trevligt. Gillar folk, alla sorters folk så länge vi respekterar varandra och är trevliga så kan det bli perfekt! :D



//PEACE! - Erik.k

2009-06-16 @ 11:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback