Jävla skitungjävel!!!

Ja så får man fan lov att säga! Var nere i centrum en sväng igår och passade på att kolla efter små badshorts till Max (plus en massa annat som han egentligen inte ens behöver..) jaja hur som..

Vi står inne på Lindex, Max sitter tyst i vagnen,någon meter ifrån oss står en unge som typ var tre år, jag ser honom tänker inte mer på det, då gormar han argt och vevar med ena näven mot Max, jag ger honom en mördarblick och tänker att "nu blev han förhoppningsvis rädd och sticker".. och vad gör fittungen då? JO han går fram till Max och skriker åt honom på sitt språk (vad det nu var för språk) och står och skrämmer honom. Varpå jag ryter till "VAD HÅLLER DU PÅ MED? SLUTA! HAN BLIR RÄDD SER DU VÄL!!" Då dyker fittungens storesyrror på typ 5 och 8 år upp och bara står och glor på mig, den äldsta lipar när hon tror att jag inte ser. Jag stirrar argt ut dom och HOPPAS att deras föräldrar (vart dom nu håller hus?!) ska komma och fråga vad det är som försegår, men nej då. Ungjävlarna vandrar vidare.
Fan ta föräldrar som inte har nån koll på sina ungar och fan ta jävla ouppfostrade ungar som inte har någon empati ens för bebisar! Störda skitunge!

Nu luktar det lite bajs här så det är dags för ett blöjbyte! :)


Kommentarer
Postat av: Erik

AAAAGH, blir arg varje gång jag hör detta! Så jäääävla typiskt! Finns allt för många oansvariga och tragiska utländska föräldrar (Nu är jag inte det minsta rasistisk men självklart finns det även svenskar m.m). Man kan ju börja undra över hur dom väljer att uppfostra sina barn? Allt för ofta stöter man på just det här med att barnen inte har någon form av respekt alls, tråkigt! Det är bara barnen som blir lidande i slutändan ändå. Nä bättring, TACK!

2009-06-03 @ 08:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback