Härligt!

Härliga dagar! Härlig unge! Jag mår så bra! Jag har en hel del projekt som ännu bara finns inne i mitt huvud och snabbt nerkladdade i ett anteckningsblock. Har fått sjuk mkt idéer på sistone! Skulle vara kul om man kunde förverkliga någon av alla dessa idéer, då skulle jag bli stolt över mig själv!

Nu är skruttungen 8,5 månader lite drygt. Vad tiden går fort! Han är så härlig, han kan så mycket och är ändå så liten.. Han kan säga mamma och pappa, väldigt tydligt. Han sover hela nätter. Han står upp, går runt bordet, han kan klättra upp på tvbänken(!), han tar sig fram snabbare än blixten med sin speciella schimpans-stil, han kan bli trotsig och lägger sig med ansiktet ner i golvet om han inte får som han vill, han "pratar" och blir arg och "skäller ut" en, hans nya grej är att bli jagad, man ska säga "nu kommer jag och tar dig" och då blir det en jävla fart och han skrattar så han kiknar medans han skyndar sig iväg för att bli jagad!! Han kan sitta och rulla bollen fram och tillbaka med en, skitduktig!
Tänk vad mycket nytt dom små liven lär sig på mindre än ett år! Våran lilla studsboll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback