But WHY?!

Varför varfööör ser det alltid ut som skit här hemma. Jag städar JÄMT. DIskar, plockar saker, fixar och donar, gör fint på köksbordet. Men det ser ÄNDÅ ut som skit. Leksaker överallt, ser för täääskigt ut på köksbordet, slabbigt på diskbänken, soppåsar på kökshandtagen, skor överallt i hallen, sovrummet är en enda röra.
Folk som tror att det är semester att gå hemma ska ha sig en fet känga i röven. Om ni bara visste hur slitsamt det är!!
Jag orkar INTE!!!!!Kan inte NÅN ANNAN städa åt mig?

Kommentarer
Postat av: elin

jag kan komma och hjälpa dig:P he he

jaaa det e ju inte en dans på roser men nu har ju erik semester men hur mycket man än städar så blir det lika skitit än då...

2009-06-12 @ 09:35:44
Postat av: louise

jag funderar starkt på o skaffa städhjälp när barnen blir lite äldre:) orka städa massa när man kan umgås med familjen o göra skojigare saker:)

2009-06-14 @ 11:31:06
URL: http://sessanlouise.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback