Suger ju hängpung för fan!

Jag städade idag (som vanligt), jämt skitigt, fattar inte hur stökigt det KAN bli på den här lilla skitytan! GAH! det var inte det jag skulle komma fram till, hur som helst. Jag poppade musik och hade på hög volym, lyssnade på radio, självklart The Voice, den lyssnar jag alltid på, för då slipper jag all skitmusik. MEN, VARJE fucking jävla gång som jag lyssnat på the voice nu senaste 2 månaderna kanske så spelar dom alltid (ja det slår aldrig fel), den där satans jävla flo rida med sin jävla skitlåt right round! BUT WHY?!
Jämt jämt jämt spelar dom den. MINST en gång i timmen dygnet runt. FAN sluta med det. Den är inte ens bra och folk spyr typ när dom hör den era idioter.
Det känns iof som om de har något "avtal" eller likande med att dom måste spela denna värdelösa låt, eller så försöker dom helt enkelt bara hjärntvätta folk för att dom ska tycka om skiten. Kommer dock aldrig att funka på mig, jag lyssnar hellre på Sven Ingvars en jävla Flo Rida!

Och nu när jag ändå är igång och klagar och spyr galla så kan jag ju fortsätta lite till: TV-REKLAM!

Visst, okej, kör er TV-reklam alla kanaler och tjäna era pengar, fine with me. Det är ett vinstdrivande projket för Tv-kanaler och reklambyråer, MEN SLUTA förihelvete att producera/visa så jävla hjärndöda reklamer som får folk att vrida sig av skam och knipa ihop ögonen för att slippa se skiten, för att inte tala om hålla för öronen och nynna på en låt för att man verkligen vill minimera chansen att höra bajset.
Ta den här jävla reklamen som Activia har gjort,"men du, tack för tipset om activia, det hjälpte verkligen", "åååh jag vill inte bada, jag känner mig uppblåst", uppblåst my ass... jävla spinko, kom igen när man INTE ser dina revben, där har vi uppblåst. Eller den här jävla paj/kakreklamen frpn Ekströms, "det bliiir, det bliiir, eh, HALLONPAJ", vafan är folk så dumma i huvudet att dom inte vet vad dom har i frysen?! nej fan, skärpning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback