Älskling!

Erik undrade nyss om jag satt och skrev om hur gullig och söt han var? nej det gjorde jag inte. Men det kan jag göra nu. För det är faktiskt inte så ofta man säger sånt till varandra, det glöms ofta bort i vardagen, och det tycker jag är synd. Det är nog anledningen till att så många par går isär. Vardagskärleken försvinner, man glömmer bort att ta hand om varandra på riktigt.
Folk brukade alltid fråga mig vad jag och Erik gjorde för att hålla ihop så länge. Ja vad gör vi? Vi anstränger oss för varandra ibland, ja fixar upp oss och så. Vi gör saker tillsammans. Vi ger varandra egentid. Vi hjälper varandra. Vi försöker i den mån det går att engagera oss i varandras vardagsysslor. Vi pratar mycket, kommunikationen är superviktig, utan den så är det inte en fråga OM det tar slut, utan NÄR. Vi har sex! JA, det ÄR superviktigt, även som småbarnsförälder, det gör gott för knopp och knopp, man mår bra av sex, man bli lycklig, och därmed blir förhållandet bättre och starkare.

Älskling, har jag sagt idag hur otroligt gullig och söt du är? Och vilken bra pappa och sambo jag tycker att du är? :-)
Älskar dig gubben! 9 år tillsammans om drygt en månad!

PUSS



Kommentarer
Postat av: Anonym

Pimpa vagnen är klart att man ska göra. Jag tänkte sy egna sufletter, men varukorg kan du kolla på tradera, där har jag hittat några. Min har ju brun varukorg men det syns inte, den ser ju svart ut.



Sugarpaste var ju as billig, sånt måste jag köpa :) har hon som ska baka dom här nu så jag sitter och säger åt henne vad hon ska fixa ;)

Vi beställer våra från prisextra, blev också skitbilligt trots att jag ändrat om allt och krånglar hela tiden, det var princess tårtor från början men nu är den fyrkantig och har massa jordgubbar i ;)



Dina tårtor var ju as fina men hur fan lyckades du göra bebisar?

2009-06-18 @ 17:21:16
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback