Sushi smakar skit

Tänkte prova att göra sushi hemma.. har smakat det ute och då tyckte jag att det var vidrigt. Så jag tänkte att om jag gör det hemma med saker som jag vanligtvis gillar så ska det väl gå i. jag VILL kunna äta sushi!
MEN, nej då.. det smakade som ute, skaldjursfitta, fyyy fan! Svärföräldrarna tyckte dock att den var god.. vilket var tur, det blev en hel del över då jag endast åt en ynka bit, och Erik fick inte i sig en enda, han stod över diskhon och sjåpade sig innan jag till slut lät honom slänga den förbannade lilla snutten.

MEN, det finns ett MEN, det var faktiskt riktigt roligt att göra, och enkelt, alla tjatar om att det är så svårt, men det var det inte.. men som sagt, ääääckligt!


Kommentarer
Postat av: Mia

ååh jag älskar sushi!! MUMS!!



jag skulle kommit:P

2009-07-09 @ 10:45:12
URL: http://egal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback