Festivalfolk? Hur? Varför? Usch!

Ja det måste vara en speciell samling människor, de som gillar att gå på festivaler. Betala pengar för att sluska runt på ett inhägnat område bland en massa bajamajor och lyssna på usel musik.
Jag har mina alldeles egna fördomar om festivaler, here it goes:
Betala för att ligga och smutsa i ett jävla tält, bli nerspydd och kanske någon full jävel till råga på allt pissar på tältet när du ligger och knoppar. Vada runt bland fjortisar och gubbsjuka snuskfarbröder som försöker muta till sig lite flickmus med några starköl, av den billiga sorten såklart. Folk som sitter instängda i sina tält, ungefär 14 pers i ett tvåmannatält och röker hasch. Psykos. Lera. Kom igen, svensk sommar är som den är. Nog fan regnar det NÅGON gång under en festival, och då ni ligga där i era tält medans jag ligger i min mysiga säng. Myggor.
Ohygienskt. Inte direkt så att man duchar varje morgon. Eller gör man det? Får en bild i huvudet på en smutsig lurk med flottigt hår som blivit till dreadlocks, luktar illa gör han också.
Bajamajor, Holken, kalla dem vad du vill. Äckliga är de. Sitta och dra i sig någon annans bajslukt om man bara ska kissa, och kissar gör man ju ganska många gånger när man häver i sig öl och cider.. och om man mot all förmodan skulle få för sig att kissa i det fria så ligger det snuskiga kåta smågrabbar och filmar skiten och ser till att lägga upp ditt blekfeta arsle på youtube så fort de lägger vantarna på en dator,
Smutssex, inte på ett positivt sätt, säga vad man vill om sex utomhus, men det är inte bra. Obekväma ställningar, skavsår på knäna, och för att inte tala om smutskukar och musar på festival. Fisk och ostlukt.. Hur ofta tvättar killar kuken under en festival?! Inte direkt så att dom har med sig våtsevetter och gör rent under förhuden varje kväll. Tjejer torkar sig ju iaf efter varje gång de kissat, men ändå..

Nä.. musik kan jag se hemma på Mtv, bra musik, och det bästa är att jag bara kan stänga av skiten eller zappa när det är något som inte faller mig i smaken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback