Date idag!

Idag var en fullspäckad dag, upp klockan 9, städa, ner till Linda och Embla, Malin anslöt sig senare till sällskapet,då grog vi ner till centrum. Dom åkte iväg till varsitt håll och jag och Max gick till BVC för en 10 månaderskoll, 8900g och 72cm lång! Mammas lilla troll!!
Efter det åkte vi in till stan och träffade Kim och Leo! ci tog en promenix till Djurgårn och gick på Grönan, Max fick för första gången åka karusell, veteranbilarna och såndär karusell som går runt! Det var mycket trevligt!
Efteråt gick vi tillbaka och jag o Max mötte lilla pappsen vid pendeln.Vi åkte hem tillsammans, slafsade i oss sallad på pizzerian (trots att jag egentligen bara läääängtade efter burgare höll jag mig)
Vid klockan 7 kom Sanna hem hit, blev mycket prat och fika. Var riktigt trevligt det också!
 
Jag har verkligen haft en toppendag! Tack alla fina för idag! Ett glad vin (eller tre) nästa vecka då? eller hur? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback