Knullkvällar - experiment "sex-a-lot"

Ja det var nog det första sambon fick i huvudet när jag berättade om mitt lilla experiment som jag ska utföra. Ja eller jag och JAG, han måste ju också vara med.. varesig han vill eller inte.. men han vill alltid. Var nog länge sen jag såg ett så brett flin på sambons läppar när han fick höra att han antagligen skulle få ligga VARJE kväll!
JA! Jag ska då, nu efter flytten och röda veckan, ha sex VARJE jävla kväll och se om det gör nån skillnad på min sexlust överlag, och vårat förhållande. Jag tycker ju iof att vårat förhållande är super, har absolut inget att klaga på, inte han heller (förutom att jag är en skitgris som smutsar ner men det är en annan historia). Vi är 100% nöjda med varandra, har inte blivit sämre sen vi fick Max heller, vi har snarare bara vuxit mer samman, en skön känsla. Vi har gått igenom riktigt tuffa tider och klarat oss ur det! Men kan det bli bättre än skitbra? under denna helg börjar experiment "sex-a-lot".




(det är inte vi på bilden men jag tyckte att den var passande;)








Kommentarer
Postat av: LillaSysterFårMardrömmarHelaSinLivstid!

Johanna har du hörttalas som "BARNFÖRBJUDET" NÅN GÅNG?!:O

2009-03-01 @ 01:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback