Doptjat!

Det tar ju 100 år att få klart alla dopinbjudningar.. klippa och klistra och trä satinband och ha sig. Det är inte lite ont i fingrarna man får efter att knåpande, men men! jag får skylla mig själv, det är ju trots allt ganska kul! Såhär ser jälva insidan ut iallafall! Dekorationerna kommer att gå i grönt! Och han ska inte ha dopklänning på sig har vi beslutat! Han ska ha kostym eller om jag hittar nånting annat fint och passande. Ända sen jag var liten så har jag inte riktigt fattat mig på det här med pojkar i klänningar på dop, andra får gärna ha det men jag tänker inte ha det på mitt lilla troll.


Idag ska vi eventuellt åka och ta oss en extratitt på våran nya fina lägenhet! Ska bli kul! Då kan vi även passa på att ta oss en titt på våran blivande gym som ligger precis över gatan! Lyx, lyx, lyx! Kanske vi även passar på ätt åka och hälsa på min lilla mamma när vi ändå är i krokarna? Det får vi se!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback