Alex Schulman vs Blondinbella

Jag tycker om att läsa bloggar! Helst så ska det vara bloggar som andra stör sig på att man faktiskt tycker om att läsa. Ja för jag gillar nämligen att läsa Blondinbellas blogg, även Alex Schulmans! Tror jag tillochmed gillar Blondinbellas mer än Alexs blogg, vet inte varför egentligen.. inte för att jag kan relatera på något sätt till henne eller det liv som hon lever. Men ibland läser jag hennes blogg och njuter av att få störa mig lite på henne, ibland läser jag och tycker att hon är riktigt cool. Jag tror att jag gillar henne mer sen hon var med i Let's dance, av den enkla anledningen att hon var så jävla usel och stel, noll taktkänsla där alltså. Men jag fick en lite mänskigare bild av henne tror jag.

Så på det stora hela så vinner nog Blondinbella för mig. Inte för att jag gillar hennes personlighet bättre.. utan för att jag gillar att störa mig på hennes blogg.








Kommentarer
Postat av: Anneli

jag har en svag känsla av att du inte är ensam att läsa av just den anlendingen :-D

2009-02-11 @ 21:37:18
URL: http://rullgardinsflikkan.blogspot.com
Postat av: Anonym

Så sant så sant

2009-02-11 @ 22:43:37
Postat av: malinsmix

håller med!:)

2009-02-13 @ 13:11:13
URL: http://malinsmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback