Shopping

Dom här två dagarna har det shoppats loss! Max har fått en alldeles egen lekhörna med bord och stolar och en hylla med förvaring i, detta trots att vi egentligen inte har plats, men det blev bra. Man vill ju egentligen ge honom så mycket mer, ett eget rum, ett riktigt rum med en växasäng, bilmatta, ännu mer hyllor och förvaring så han ser alla sina leksaker och en liten myshörna där han kan läsa alla sina kära böcker.. men det här får duga tills vi hittar någon att byta våran lägenhet med..

Massor tröjor har Max fått också, tror att det blev 6 stycken för att vara exakt, och en mysig heldress som har är skitcool i! :)
Jag och Erik har också shoppat lite, jag köpte en kjol och ett linne och Erik några t-shirts, en skjorta och dataprylar!
Så får vi se om det shoppas en bil nu innan nyåret också! I veckan kanske om vi hittar "den rätta". Ska bli jätteskönt! Så kan jag äntligen påbörja min väg mot ett alldeles eget körkort!


Här är en bild på Max lilla "rum"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback