Kallt

TÄVLINGEN!!!! Var med och tävla du också om att vinna en egendesignad almanacka på Malins blogg! Jag har gjort det ;)

http://malinsmix.blogg.se/2009/december/tavla-med-malinsmix-och-tryckdigse.html?_tmp=ba56a5b9ce13e6b4dd26a258a8ed23a7d294b0b7


Nu är vintern verkligen här. Ute på promenad idag när Max skulle sova. Tungt och jobbigt som satan att få fram buggan genom snövallar och snö på 1 dm. Dåligt plogat och sandat! Längtar nu efter Max dagisvagn som faktiskt ska vara en hederlig vagn med 4 stora hjul. Det behövs faktiskt!

Efter promenaden var vi ute och gick, Max gick hela vägen själv till Rådsparken, det tog ju ett tag men det var det värt, helt klart! Väl där så stannade vi dock inte så länge, det var SÅ kallt, och mina strumpor var blöta. Måste helt klart införskaffa ett par vinterskor som jag kan ha när jag härjar med Max och sen när jag jobbar såklart. En till sak vi behöver införskaffa är en pulka! Det ska han få i veckan. Tror att han kommer att tycka att det är skitkul att åka! :)

Nu är vi hemma iaf och kommer stanna inne resten av dagen. När Erik kommer hem vankas det träning! Det ska bli så skönt att få svettas lite!

Lillasyster ligger inne på Sös, blindtarmen, kommer troligen opereras idag. Så imorgon blir det nog till att åka och hälsa på henne, om hon nu ligger kvar, annars tar vi oss hem till henne i Årsta!

Nej nu plocka upp lite här hemma, förbereda middag, byta blöja sen leka med Maxen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback