Dagens lyxproblem

Jag har sovit FÖR länge. Alldeles för länge. Max och jag gick upp 10:30 idag och jag har en sån fruktansvärd huvudvärk. Jag får alltid det när jag sovit för mycket. Man trodde ju att man som förälder aldrig skulle kunna göra det, ja, sova för länge eller för mycket. Men det kan man. 10-11 timmars sömn blir på tok för mycket. Imorgon är det jag som ställer klockan! Hela dagen blir ju förskjuten. EN ipren ska nog kunna bota huvudvärken iaf!

Jag och Max ska ut och leka i snön. tyvärr har jag inga bra vinterbyxor, funderar på vindbrallor över mina mjukisar, det kanske funkar! Just nu fortsätter snön att vräka ner ocg jag vet inte om buggan klarar det här vädret så bra. Vi har inte hunnit köpt dagisvagnen än så buggan är det som gäller än. Till dagis blir det en BRIO sitty eller BRIO race, Teutonia Timmy kanske det blir också, beror på vad de dyker upp. Men så liten som möjligt och ett bra viloläge måste vagnen ha. Det är mitt krav!

Nej nu ska lillskrutt få lunch och sen ska vi bylsa på oss!

Kommentarer
Postat av: Anna Maria

Men haha!:D Ska du byta vagn igen?! xD

2009-12-15 @ 15:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback