Vrålåket

Max vrålåk Bugaboo Gecko är tillbaka och glänser i våran hall!

En myglig affär som jag inte ångrar, lillsyrran hjälpte mig att köpa tillbaka den av häxan som vi bytt till oss Been emot! Till vrakpris ;) 700 kronor och en härlig vagn rikare är Max och jag! Nu är en ny suffla beställd från kidzshop också! IIH! Bara en fin åkpåse fattas.. funderar på Paul Frank's, den gula med giraffen, den är snygg! Passar med nya blå sufflan också, fast det kanske den röda åkpåsen också gör? ;) eller sja man vara tråkig och ta en bugaboo original åkpåse i svart kanske? beslutsångest så det heter duga! :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer att bli den röda Paul Frank. Tänkte bara säga det.

2009-08-26 @ 21:58:09
Postat av: Sambon

Det kommer att bli den röda åkpåsen, Paul Frank. Det bestämmer jag.

2009-08-26 @ 21:59:21
URL: http://s
Postat av: Kim o Leo

Neeh det är fusko jag ska få den röda av mamma :p

2009-08-27 @ 01:06:06
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback