Nu har jag gjort det igen!!!!!!

Jag kunde inte hålla mig. Typiskt mig. Vad ÄR det med mig?! MÅSTE jag byta vagn varannan månad? Ja, ungefär så! Jag kan inte hålla fingrarna i styr! Eller jag kanske ska skylla på Max? Den lilla divan TOTALvägrar att åka samma vagn i mer än tre månader, han blir utled sa han! Och han k r ä v e r  att endast få åka Bugaboo, annars får det vara(!)
Ikväll var jag iväg och mötte en tjej som hade en nästan helt sprillans Bugaboo Bee, hon var intresserad av min Gecko. Vi bytte. Bytt är bytt kommer aldrig mer igen.
Svart är den, Max nyaste vrålåk!
Otroligt lättkörd och snygg! Fullt liggläge, skön fjädring, bra varukorg, smal som attans, svängbara framhjul, stor och mysig suflett, ställbart handtag, vändbar sittdel med fotstöd när man åker framlänges. Jag är kär!


Kommentarer
Postat av: Alex (Nikas på FL)

Tjohoo!! Yes, den är ju nice den där lilla söta Been :) Har en Cameleon och en Bee, båda har sina underbara egenheter. Jag föredrar dock Camen då den är skönare att köra tycker Jag :)



Grattis till vagnen!



Hoppas allt är bra med er.

2009-08-16 @ 22:16:00
Postat av: Kim o Leo

Haha din unge är ju fan tom värre än min, han har tvingat på mig 2st nya skötväskor och 2st nya suffletter, jävla ungar att vara dyra i drift ;)

2009-08-16 @ 22:26:57
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback