Jag är rädd för tjejen i Apoliva-reklamen(!)

Jag är med i den gruppen på facebook! Och det utav en enkel anledning; Jag ÄR rädd för henne. Skulle jag se henne en mörk kväll så skulle jag nog lägga benen på ryggen och springa, ELLER svimma och hoppas på att hon var borta när jag vaknade.
Stripigt jävla hår, så står hon helt oberörd när det regnar på henne och bara sjunger vidare med sin ljusa glas-spräckar-röst! Usch! Jag nästan ryser när jag tänker på henne. Fan kan dom inte tänka på BARNEN i det här landet och sluta sända skiten? ungarna kommer ju snart inte våga sig till apoteket med sina föräldrar för att dom tror att apoliva-tjejen ska stå och lura bakom disken eller krypa ur nån tv-ruta eller kassa-display.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback