!"#¤%&/(/&%¤#"

(Jag håller med Mia om rubriken)

Jag har iaf nya vagn-hyss för mig nu IGEN! "HERREGUUUUD har hon inget liv" tänker ni nu. Nej det har jag inte(!) Jag har upptäckt en passion hos mig. Barnvagnar. Kunde jag så skulle jag ha 48 stycken, MINST!

Been ligger iaf ute på blocket nu. Var en tjej som mailade ett skambud. Hon skrev något i stil med "Du får 3000 och jag hämtar den redan ikväll"
Jag skrev någonting jättedrygt tillbaka i stil med "har du inte pengar så kan du fan köpa en skitvagn i din prisklass!!"
Tjejen svarade med ett glatt mail tillbaka och skrev att hon tyckte att mitt förra mail var skitkul och bad om ursäkt för sitt skambud. Jag skämdes lite och bad om ursäkt tillbaka och skyllde på PMS, men hon sa att det var lugnt och att hon fattade. Hehehe.. Hon ska hur som helst köpa vagnen, fast för det priset som jag hade sagt f rån början. Kul kul! Om allt nu klaffar...  Kanske jag slänger med en snygg liten blöjbag också om hon har tur!
Den som lever får se! :)


Kommentarer
Postat av: Kim o Leo

Haha helt rätt det är så dom ska tas, men vad blir det nu då? gecko eller frog? nått nytt kanske?

2009-08-22 @ 15:23:29
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/
Postat av: Kim o Leo

Jag röstar för gecko eller frog, visst att folk gillar cam men den är större så jag skulle inte ta den, hellre än av dom andra med cam fästen :D

2009-08-23 @ 19:45:59
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/
Postat av: Anna maria

Hhhahaha! xD Nice rubrik!;D

2009-08-25 @ 09:35:49
URL: http://lovesickmelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback