Utemöbler

det var vi och inhandlade idag, egentligen igår bli det om man ska vara petig.. köpte också en stor vit kruka och blommor, japp, jag har planterat! hade jord under naglarna och hela baletten. Så nu ska vi få fint på balkongen.. än är det inte klart, vi ska ha mysiga fleecefiltar till kyliga sommarkvällar, snygga dynor tll stolarna, ett vindskydd som även skyddar mot insynen och sen lite mer blommor tror jag.. ett stort myggnät skulle jag vilja ha också... ett som ser ut som en sänghimmel, tycker det är sååå snyggt, det gör inte Erik, så jag kanske drar till IKEA nån dag själv med Max och införskaffar ett sånt *s*
Möblerna iaf  var riktigt fina, och billiga också faktiskt!! ett bord med parasoll och fyra stolar.. balkongen ska gå i färgerna blått och vitt, en blå matta och en vit kruka och ljuslykta har vi ju än sålänge ;) kanske lägger upp en bild imorgon! har ju fortfarande inte lagt upp en endaste bild på våran nya lägenhet,, eller den gamla heller för den delen.. hoppas jag kommer ihåg det imorgon så kanske jag kan göra det :)






Kommentarer
Postat av: Sambon

Jorå, jag tycker det ser rätt ok ut. Men däremot så tycker jag att det inte verkar vara så praktiskt. :D Så därför gillar jag den inte, hehe.

2009-04-07 @ 08:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback