Spyor, bajskorvar och sur välling..

Jag och min kompis S idag hade en liten diskussion idag..
Varför är det så att när man typ går förbi en äcklig spya på stan så bara måste man kolla på den, fast man vet att man verkligen inte borde för man vet ju att den kommer att framkalla hulkningar. Likaså om det ligger en fet jävla bajskorv på gatan, klart att man kollar extra länge.
Eller som när S skulle tömma Max gamla äckliga nappflaska med sur välling i, ja då bara måste hon lukta på den, även fast hon vet att den luktar as och att hon säkerligen kommer att få en kväljning...

Varför gör man sånt? Varför vill man titta/luka på det som man vet med sig är vidrigt..  jag är säker på att alla har gjort det någongång..! Eller är det jag och S som är psyko.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback