Mina viktmål och belöningar!

Ja för visst fan ska jag ha någonting när jag sliter och kämpar så som jag gör. Jag behöver en morot! Något att se fram emot. En ny garderob är ju självklart, men jag har lite annat som jag ska ha också ;)

När jag gått ner 10 kilo - Ska jag göra 2 tatueringar, en till minne av Fabbe och en annan som symboliserar min son
När jag gått ner 20 kilo - Då ska jag ha en läppförstoring av Erik, en spruta med restylane!
När jag gått ner 30 kilo - Då ska jag börja planeringen för mina bröst och gå på konsultation hos en plastikkirurg! No more hängpattar!

Så nu vet ni vad jag strävar efter! :)









Kommentarer
Postat av: Mia

jo.. det tråkiga är att viktväktarna kostar 350 i månaden.. men men.. om dte är det man behöver för att GÅ NER I VIKT.. jaaha.. då får jag helt enkelt betala det =) hahah.. jag tycker dte går bra.. OM JAG SKÖTER MIG! :P hahaha.. men jag har på fyra veckor gått ner 2,8 kg.. ena veckan misskötte jag mig totalt och gick bara ner 100 gram.. men i snitt går jag ner ca 600 gram per vecka... och detta för att jag förmodligen ammar.. jag får ju äta mycket mer än vad de som inte ammar =)





2009-04-12 @ 11:23:43
URL: http://egal.blogg.se/
Postat av: Emma

Låter bra det där :)

2009-04-12 @ 12:08:09
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Pinnen

Vad är det där för fetto??morot nog för dig??=)

2009-04-12 @ 20:50:27
Postat av: c

hej... kikar in...



lycka till med din nedgång. men du skriver ej om hur mycket du i agens läge väger? samt hur lång du är!



skulle vara intresant om man fick veta de så man lättare kan förstå hur myclket du vill ner. för tex 20-30 kg är väldigt mycket...



kram C

2009-04-12 @ 21:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback