Min vikt i kilon

Ja det finns en anledning till att jag inte skriver vad jag väger i min blogg. Det är ju inte tresiffrigt iaf kan jag ju meddela, men jag vill inte skriva ut det. Sorry, men om jag säger såhär, gick jag ner 30 kilo så skulle jag ändå inte vara underviktig, Yes, så pass jävla illa var det här! MEN, jag lovar att så fort jag börjar tappa lite i vikt och kommit igång helt och hållet, DÅ ska jag skriva in min startvikt, nuvarande vikt OCH målvikt! Lovar och svär! :)

VAD ÄR DET DÄR FÖR FETTO?! så sa min snälla kompis S när hon såg mig på en bild tagen för nån månad sen. Eh ja det är jag, svarade jag då. Haha, var lite komiskt, men självklart är det aldrig kul att höra den bistra sanningen, även om jag faktikst är tacksam för att det finns folk runtomkring mig som faktiskt vågar sig på att säga den, för ibland behöver man höra det för att riktigt ta sig i kragen, som jag nu har gjort. Den blev lite en vändpunkt för mig, den där kommentaren. Jag behövde den. Tack skinny bitch :) Och nu ligger du och nannar, jag som precis målat klart min tavla nu ju! Ringer dig imorrn ditt lilla anorektiska gristryne! Hoppas att du drömmer fina drömmar om dina klippkort och näshår..








Kommentarer
Postat av: mia

hehe.. jag tror dock INTE du slår 97,1;)





2009-04-13 @ 00:00:54
URL: http://egal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback