Kvällarna är värst..

Jag vill täcka Erik med mcdonaldsost och slicka av den. Jag vill sätta in en kanyl i min hand och få nougatsås insprutat i min blekfeta kropp. Jag vill äta en prinsesstårta med händerna, en 20-bitars. Jag vill ha en stor fet calzone med extra allt och doppa varje liten tugga i bearnaisesås (såndär smörig på burk). Jag vill ha en tunnbrödsrulle med massor av räksallad i och 3 korvar. Jag vill ha dip och chips (ja mest med dip och mindre m chips)! Jag vill ha 2 liter väl kyld coca cola. Jag vill ha en big mac & co plusmeny och extra cheeseburgare och 2 dipsåser. Jag vill ha en marabou chokladkaka.

Jag vill haaaaaaaaaaaa!!! Är så himla sugen! Magen knorrar och sötsuget är så äckligt stort att ögonen går i kors! Men jag är stark (och fet) så jag håller igen! Smal och snygg ska jag bli!!! MILF! 









Kommentarer
Postat av: Anna Maria

Riktigt duktigt Johanna, cred för att du kämpar!

Själv stannar man ju fet och skabbig, orkar inte ens kämpa wtf!

Men skitbra att du gör! kempa kempa!:D håller tummarna för dig detta klarar du:)<3

2009-04-16 @ 00:04:35
Postat av: Erik

Imponerad gumman, tycker du eh skit duktigt som står på dig! ;D Håller med dig, nu jävlar ska det kämpas! Måste bara bli lite duktigare på att gå och träna bara, men äta nyttigt är bra början iaf :D

2009-04-16 @ 09:54:49
URL: http://www.erikkrig.se
Postat av: mia

HAHHAHAHAH jag trr jag dör... detta var det roligaste jag läst på hur länge sen! alltså.. jag döööör.. fan tårarna rinner.. men jag säger bara STÅ UT!!! men jag måste säga.. sån där sug har jag dock ALDRIG och då ljuger jag inte =) men däremot så blir jag sugen på godis =)



2009-04-16 @ 18:53:45
URL: http://egal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback