Graviditeten!

Det här skrev jag i min dagbok på familjeliv under graviditeten, blev inte nånting skrivet den sista tiden, lathet ;) Härligt att ha kvar minnen från graviditetstiden! :)




(2008-06-19)
28+1 IDAG! typ 12 veckor kvar alltså... en evighet, bwaah!
Mig gjorde det inget om tiden fram tills Erik har semester bara susade förbi i en fingerknäppning!

Menmen, ska inte klaga! :) Hej hopp

(2008-05-02)

Idag fick vi se HONOM! det första han a som gjorde ultaljudet var "Oh i can se right now what it is, he he he" på sin svengelska :)

En liten pojke!!!

Hanbjöd på e riktig show i magen och sprattlade med armar och ben! riktigt vild, har aldrig känt så intensiva sparkar! en riktig teaterapa ;)
Showen avslutades ed att han la handen på snoppen! hahaha! Sötboll!han gör redan som sin pappa ;)

Hej hopp!


Längtar till på torsdag!!!

av: Yohanna1985

(2008-03-07)

Då får jag göra mitt VUL och se om det finns nåt i magen :D ska bli spännande! jag hoppas att Erik kan följa med så han också får se!!! Sen är det bara att gå och längta till UL den 9:e april!

Snart i vecka 15.. tiden GÅR ju faktiskt rättså fort ibland..

UUUsch vilken dröm jag hade inatt! drömde att jag blev lämnad av Erik, för att han "ville träffa andra" för att jag var typ ful och tråkig, vaknade av att jag knappt fick nån luft och hade gråtit.. vad löjlig man är ibland.. men där låg han iaf, med rumpan i vädret och snarkade :) sötboll! Man blir ju lite nervig när man vaknar sådär panikslagen..

NÅN dag nästa vecka ska jag ta mig iväg och träffa storasyters lilla bebbe.. :) Cornelia! Skulle va skönt att göra det på söndag typ.. :) får se hur det blir.. nej nu e jag trööött!

P o K


(2008-02-12)

Fan va coolt.. från och med NU har ska vi döpa om lilla ärtan.. på vulet idag var det inte längre en liten kula med ett stort hjärta, det var en BEBIS, en minimini bebis! huvud, kropp, armar, ben, allt! faan va coolt!

Blev så glad när jag såg vårat lilla kry ligga där i min mage, uppochner :D

Wiiihiii! så nu kan jag väl få sluta må illa och bara gå och vara sådär löjligt glad !


Piss o kräm OCH grattis till brorson Hannes som redan hunnit bli tre år!


(2008-01-26) 
Iiiiiilla jag mår iiiiillaaaaaaaaaaaaaaa! Som en fuckin jävla gorilla!
FY vad drygt, idag eller imorrn ska jag köpa åksjuketabletter! Jag hoppas att dom hjälper!

(2008-01-03)

Jaaa.. jag skulle vilja passera den magiska vecka 12 NU NU NU... man är ju lite orolig... man vet ju siffrorna för mf...  läste iof nånstans att om man är i 20 årsåldern så är risken bara 10%... så jag håller mig till dom siffrorna istället för dom där 20-35% som jag läst på andra sidor :D


Heja heja Ärtan, väx utav bara helvete därinne och kom ut till oss när du är färdigjäst!!!!!

H*n är redan döpt serru.. Ärtan, urtjusigt namn ;) är man döpt så är man obligerad att stanna kvar i magen, så är det :)

Nu ska jag försöka sova.. stor dag imorrn.. ARBETSINTERVJU som mitt nuvarande jobb inte vet om... mitt nuvarande jobb som jag inte skrivit något kontrakt på denna terminen.. som jag ska skriva kontrakt på och sen säga upp mig därefter och jobba kvar i några veckor förhoppningsvis och sen gå över til mitt nya jobb om dom vill ha mig efter intervjun ;) mycket som händer i livet nu!

Pööösss

JAAAAAAAAAA!+++++++++ JAAA!!!

(2007-12-27)

PLUS PLUS PLUS!!!

igår, äntligen! härliga dag!
PLUS!
lyckan är obeskrivlig! helt sjukt alltså!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback