15.547 steg

Femtontusenfemhundrefyrtiosju steh har jag gått idag. Powerwalkade med vagnen idag, 1 timme och 15 minuter, därefter åkte jag inte till stan och gick runt med S. Det var trevligt. En sallad blev det också. Min feeder matade mig. Tack :) Fattigmorsan på stan var det här!
Såg ut som skit gjorde jag, och luktade svett. Hade inte planerat att åka in till stan. Hemma vid klockan 20, jag och Max tar oss en dusch tillsammans. Han leker snällt på golvet efteråt medans jag tar han om gårdagens berg av disk efter middagsbjudningen vi hade. Därefter somnar han sött mot mitt bröst när vi sitter i soffan! Han är ju för härlig! Idag är första dagen som han faktiskt verkar nästan helt frisk. Skönt!!! Fina, söta unge!
Han har lärt sig pussas också, när han pussar mot honom så öppnar han munnen och så får man en stor blöting av honom! MYYYYS!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback