Värdetransporten från KBP-STUVSTA

Som en trotsig unge sitter jag vaken och vill vill viiiill inte sova. Jag känner mig lite sur och grinig och har därför ingen lust med någonting.
Idol missade jag nästan hela. Jag och Max var ute och röjde, eller ja, vi var ute på barnvagnspromenad för att lämna över dyrbar gåva till min svägerska, värdetransport och hela köret från Kvarnbergsplan till Stuvsta. Vi var livrädda att det skulle komma en helikopter flygandes och stjäla skatten, men vi kände oss hyfsat trygga med alla snygga piképoliser och insatsstryrkan, jag och Max.

På hemvägen däremot var vi allena. Max blev mörkrädd och grät halva vägen hem, han blev lite gladare när han fick låna mammas mobil, och ännu lite gladare när han fick åka framlänges (tack bugaboo för att man kan flippa över handtaget på en halv sekund!) Tänk att han fattar att när det är mörkt, ja då ska man bli rädd, och jag som aldrig ens skrämt honom, V E M har gjort det? Mia, Tessie, erkänn nu era elakingar ;-)

Vad lämnade vi då i Stuvsta klockan 19:30??
vad var det som krävde detta polispådrag?
Jo, rykande färska Grey's Anatomy avsnitt, säsong 6, avnsitt 1 och 2..

Kommentarer
Postat av: Anna Maria

Jag har iallafall inte skrämt honom!:)

Skulle jag aldrig göra! :D

2009-09-30 @ 11:43:28
Postat av: louise

hahaha.. jag längtar till ikväll. har inte tjuvkikat fast jag vet att dom börjat redan. du får inte skriva något om det du sett här i bloggen utan att förvarna för annars blir jag jätte ledsen! heheh

kramar

2009-09-30 @ 16:50:21
URL: http://sessanlouise.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback