I Bakdelen

Lugn dag idag. Inte mycket som händer. Förkylningen och det hesa i halsen är bättre. Jag och Max har varit sams precis hela dagen idag, han har varit jättemysig och snäll. Precis som jag vill ha honom. Vi har lekt i parken och han har sovit superbra båda sina 2 ggr! Nästan så att det känns som om han känner på sig att han var lite stökig och gnällig igår så han ger mig lite andrum idag ;-) lilla skrutt! Han blir stadigare och stadigare nu när han tar sig fram och nu är det nog inte alltförlångt kvar tills han går alldeles själv!!! Igår fick han sin allra första happy meal på donken. Cheeseburgaren och de osaltade pommesen var smaskiga! ;) likaså juicen! han såg så stor ut när han satt och plockade i sig sina småbitar mat i stolen.

Ikväll börjar jag förberedelserna till Max kalas! Vi kommer att ha det en vecka i förväg då Erik är i Prag med jobbet på självaste födelsedagen! Härligt! Blir ett par stycken som kommer så det ska bakas en hel del.

Ja också till bakdelen ;) Idag ska jag baka havrebollar och negerbollar tänkte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback