Mitt lilla troll GÅR på riktigt!

Ja nu kan jag säga det. Eller har kunnat det ett tag. Men nu går mitt troll! På riktigt. Igår gick han nästan hela vägen hem från parken, han går hela tiden när vi är hemma och kryper mer och mer sällan! Han gör små !tvärnitar" han böjer sig ner och plockar upp saker från golvet, går och dricker samtidigt och ställer sig upp helt själv utan stöd! Det är så härligt att se! Lite vingligt är det ju men det struntar jag i för att HAN GÅÅÅÅÅR! Han började ju gå lite smått veckan innan sin 1-årsdag, och den här månaden så har det utvecklats från dag till dag! Jag är stolt!
Får se om jag lyckas få in en video på min fingris lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback