Lilla Elton orkade inte kämpa mer

Jag följer ju ganska många bloggar.. det finns en blogg som lämnat ett extra starkt avtryck. En blogg som jag följt i flera månader. Bloggen om lilla Elton som kämpar mot sin cancer och om hans familj. Gick som vanligt in på Eltons blogg i söndags. Tårögd läser jag att Elton inte orkade kämpa mer. 2 år och 3 månader gammal och ca 8 månader efter sitt insjuknande förlorade han kampen mot sjukdomen. Så orättvist. Sov gott Elton.

Eltons blogg: http://jenni80.bloggsida.se/

Kramade Max extra hårt den kvällen och pussade på hans små runda äppelkinder extra hårt. Det borde man alltid göra. Man bara tar allt för givet jämt, man tar för givet att man själv är frisk, att ens barn aldrig ska bli allvarligt sjuka, att alla man älskar ska finnas där för en jämt. Jag ska försöka sluta ta saker och ting för givet, man vet aldrig..


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag klarar inte av att läsa sånt HUA :/ Det är typ den hemskaste tanken jag brottas med då å då.. Mitt barn som har varit ett straight A - kommer hon då drabbas av en hemsk sjukdom bara för det? Saker o ting brukar ju va för bra för att va sant.. HUA HUA HUA :'(

2009-10-28 @ 16:16:38
URL: http://krammissbrukarens.blogg.se/
Postat av: Sofia B

Gick in på bloggen och blev alldeles stel i kroppen, hjärtat värkte. Usch, fy och blä för någon som måste vara med om att förlora någon så nära. NÄHHHEEEE, jag vill inte!!!!!



2009-10-29 @ 18:24:09
URL: http://sofiawillhard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback